Logo a jednotný styl pro webinář
Logo a jednotný vizuální styl pro webinář
Jednoho dne mi u kafe řekla Lenka Dvořáková z publicspeaking.cz „Máš teď na pár týdnů čas? Potřebovala bych, abys mi pomohla s grafickou podobou webináře.“ Fajn, řekla jsem si sama pro sebe i nahlas. Ráda zkusím zase něco nového, a v intenzivním využívání digitálních technologií vidím velkou budoucnost.
Důležitost výběru loga a barev nemusím zvlášť zdůrazňovat. Jako základní barva to u mě vyhrála jasně zelená pro svou svěžest a „šťavnatost“. Krásně navozuje pocity jako – pohoda, čerstvost, nová informace. Pro logo jsem využila kontrastu oblých a ostrých linek pro vytvoření pocitu dramatického očekávání.
Mým úkolem bylo zvládnout tyto práce:
- design a grafické zpracování loga
- barevná specifikace jednotného vizuálního stylu
- výběr náladových fotografií z databanky
- design a zpracování digitální prezentace na platformě Google Dock
- grafický návrh a zpracování (sazba textů) pracovních sešitů pro účastníky webináře v programu InDesign a tvorba šablony v online editoru Canva
Když se řekne webinář
Je spousta lidí, co se při tom slově ušklíbne a řekne: „No jo, to jsou ty moderní technické hračičky, to nebude nic seriózního.“ Myslím, že u nás jde stále o velmi podceňovanou formu účinné marketingové strategie a získávání důležitých informací. V článku na serveru Jobs.cz je hezky popsán rozdíl mezi webinářem a virtuálním kurzem. A jejich stoupajícím podílu ve firemním vzdělávání.